Zoekmachine adverteren

In zoekmachines adverteren lijkt soms lastig om mee te beginnen, en laten we eerlijk zijn: dat is het vaak ook. Er komt veel kijken bij het bepalen van de juiste strategie, het maken van advertentieteksten en het kiezen van de juiste opties in een campagne.

Regionaal adverteren in zoekmachines

Veel bedrijven halen hun (nieuwe) klanten vooral uit de eigen regio. Ga maar na: een autodealer in Utrecht zal met name klanten uit de omgeving van Utrecht hebben. Het heeft dan geen enkele zin om te adverteren in Groningen. Bij RegiOnline Marketing snappen we dat. We helpen het mkb om heel gericht in de eigen regio te adverteren in zoekmachines.

Voordelen van zoekmachine adverteren

  • Het bereiken van een hele afgebakende doelgroep
  • Advertenties weergeven aan internetgebruikers uit een specifieke regio
  • Uitermate geschikt voor kort- én langlopende campagnes
  • Geen kosten voor vertoningen, alleen voor daadwerkelijke ‘clicks’
  • Gegarandeerd geen overschrijding van het advertentiebudget
  • Uitgebreid inzicht in het resultaat van campagnes
  • Doorlopende mogelijkheden om campagnes te verbeteren en kosten te verlagen

Google AdWords en Bing Ads

De meeste bedrijven kiezen ervoor om te adverteren met AdWords. Toch heeft zoekmachine Bing tegenwoordig een steeds groter marktaandeel en is het door de lagere kosten erg aantrekkelijk om te adverteren met Bing. Bekijk de mogelijkheden en vraag vrijblijvend advies aan in een kennismakingsgesprek!

Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan